• 06-05-2009, 00:27:46
    #1
    Üyeliği durduruldu








  • 06-05-2009, 00:30:58
    #2
    Eskiden dili burna değdirmekti marifet şimdilerde burnu ısırmak
    allah sonumuzu hayır eylesin nereye gidiyo bu dünya insanları.....
  • 06-05-2009, 01:07:24
    #3
    Çenesi çıkmıştır onun zamanında oynaya oynaya yalama yapınca ısırabilir
  • 06-05-2009, 01:08:26
    #4
    Öhh (: Hay maşallah.
    Bu arada, Rap geyik kısmına moderatör yapmak lazım seni
  • 06-05-2009, 01:14:45
    #5
    tvo
    Üyeliği durduruldu
    Adam insan degil plastik yav bu nsl ısırıyor burnunu suratı kaybolmus resmen ısıracam derken
  • 06-05-2009, 08:02:02
    #6
    hey maşallah
  • 06-05-2009, 09:01:53
    #7
    Bende dilimi burnuma değirebiliyorum
  • 06-05-2009, 13:10:39
    #8
    o nasıl bişey çene nasıl yukarı çıktı öğle içim giti inan
  • 06-05-2009, 13:15:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    çenesi yok bunun