Microsoft Anti-FB'li Çıktı :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Microsoft Anti-FB'li Çıktı :)
3
●
171
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Microsoft Anti-FB'li Çıktı :)
05-05-2009, 22:01:55
#1
SNCR_1
Merhaba arkadaşlar daha yeni facebookta bir video gördüm ve gerçektende videoki oluyordu : ) world'e girin FB Yazın yazı pix. olabildiğince büyük olsunki ne olduğunu iyice görün. daha sonra yazı stillerinden
Wingsdings
seçin ve sonucu görün.
05-05-2009, 22:07:37
#2
EscapeLord
Misafir
Muhaha süper
teşekkürler..
05-05-2009, 22:21:17
#3
Shiva
akşam akşam iyi oldu bu
05-05-2009, 22:22:02
#4
felek28
Direk tatışmaya gidicek bir konu..
ve uzarsa birçok kişiyi banlayabiliriz o yüzden kilit..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler