• 14-02-2007, 18:48:02
    #28
    da unuttuğun birşey var

    geyik bölümünde mesajlar sayılmıyor
  • 14-02-2007, 18:49:25
    #29
    anaaa o zaman boşuna uğraşmıyım
    ,
  • 14-02-2007, 18:50:27
    #30
    da işte birşey daha unutuyorsun

    burada yaptığın neyse ama diğer bölümlerde saçma mesajlar yazarsan


    5-6yıl banlarlar
  • 14-02-2007, 18:55:39
    #31
    Üyeliği durduruldu
    aaa salak patlatacak arabayı da kendisini de
  • 16-02-2007, 18:59:23
    #32
    bu sarısından olsa olsa havai fişek olur bidon elinde havalarda felan