• 08-02-2007, 18:34:20
    #1
    Neden italic diye bir terim var merak edenler için.
  • 08-02-2007, 18:42:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    eheeh o zaman sonumuz kötü

    o yapıt her sene 1 cm kayıyor