• 07-02-2007, 20:36:11
    #10
    ben vermiştim bunu allahtan bırakmışım. ince eleyip sık dokuyan, kıl tüy tipler için bi bela
  • 07-02-2007, 20:46:03
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sıkıntı bastı be
  • 07-02-2007, 21:00:50
    #12
    Bayağı iyi olmuş, uğraşmışsın belli Ama bazı hatalar yok değil...
  • 07-02-2007, 21:36:47
    #13
    Misafir
    çizilen çizgiyi silmek gibi bir fonksiyon olmadığı için bazı çizgiler fazladan gibi gözükuyor bi noktada öyle tıkandımki dedim tamam herşey bitti ama çok stratejik birşeyle adamı kurtardım