• 02-03-2023, 22:00:02
    #1






  • 02-03-2023, 22:01:36
    #2
    Çok severim kedileri. Ah bir de tüy dökmeleri olmasa…
  • 02-03-2023, 22:05:15
    #3
    Bu dünyadan değil gibiler
  • 02-03-2023, 22:06:23
    #4
    ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok severim kedileri. Ah bir de tüy dökmeleri olmasa…
    Tavuklu mama vermeyin hocam. Büyük etkisi o
  • 02-03-2023, 22:10:33
    #5
    bıyıklı kedi yabancı bir siteden alıntı.yıllar önce bende favorime almıştım.hepsi şapşik tipler
  • 02-03-2023, 22:11:10
    #6
    silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavuklu mama vermeyin hocam. Büyük etkisi o
    Şahsen ben mama verme taraftari değilim ben ne yiyorsam kedi de oynu yiyor tavuk balik ciger va..
  • 02-03-2023, 23:14:36
    #7
    silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavuklu mama vermeyin hocam. Büyük etkisi o
    Yok besleniyorum hocam. Tüy döküyorlar diye beslemiyorum aslında. Servis için müşteriye gittiğimde sevebiliyorum anca🙂