tekrar böyle birşeyin tartışmasını yapmıcam daha öncede birileri böyle bir konu için tartışmıştı kimsenin kimseyle dalga geçtiği yok yada maxi geyikte zaten dalga olmayan bir konu yok o zaman neden bobilerdeki resimlerle obama uçan adam vs. gibi şeylere herkez gülüyo onlarla neden dalga geçiliyo ? gerektiğinde bu insanlara en kral yardımda yapılıyor merak etme dostum...