• 16-04-2009, 02:34:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Giriş Yap | Facebook

    izleyin yarılın
  • 16-04-2009, 06:40:50
    #2
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boyle insanlarla neden dalga gecer insan ?
  • 16-04-2009, 14:55:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tekrar böyle birşeyin tartışmasını yapmıcam daha öncede birileri böyle bir konu için tartışmıştı kimsenin kimseyle dalga geçtiği yok yada maxi geyikte zaten dalga olmayan bir konu yok o zaman neden bobilerdeki resimlerle obama uçan adam vs. gibi şeylere herkez gülüyo onlarla neden dalga geçiliyo ? gerektiğinde bu insanlara en kral yardımda yapılıyor merak etme dostum...