Afiyet olsun efendim. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Afiyet olsun efendim.
7
●
260
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Afiyet olsun efendim.
06-12-2022, 19:23:50
#1
Kei
06-12-2022, 19:25:23
#2
neto
Bitsin istemedik (20 cl soda)
06-12-2022, 19:25:29
#3
Unique Digital
Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
06-12-2022, 19:25:47
#4
baraniyem
sade sodanın tadını aynı waffle'ye benzetmişler yahu 10 numara hizmet
06-12-2022, 19:28:16
#5
real2018
Hmmm mmm bi sade sodaları var efso.
06-12-2022, 19:31:01
#6
Zeqap
Trendyol böyle restoranlara puan cezası vermeli sen işini iyi yap illa ki puanın artar böyle oyunlara gerek yok
06-12-2022, 19:33:49
#7
sosyalteknoloji
Waffleye 😂
06-12-2022, 21:17:45
#8
looktr
Üyeliği durduruldu
Yeni restorana çılmış, suyu harika.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler