Yazık ama yaa :)) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazık ama yaa :))
12
●
315
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Yazık ama yaa :))
1
2
30-03-2009, 02:18:01
#1
sosyopat
Nasıl da korkuyor
[media]http://images.superonline.com/video/flv/2008/10/04/10536.flv[/media]
Video : Yazık bu güzel kıza...- SUPERONLINE Video
verildiyse özür
30-03-2009, 02:21:13
#2
RecepD
yuh ya bunu yapanları bi güzel dövmek lazım. Ya aklını yitirse bu kız
30-03-2009, 02:24:39
#3
Crazy
Yazik ya çok korktu tatli kiz harbiden
30-03-2009, 02:39:33
#4
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Ya böyle şeyler küçük çocuklara izletilir mi
Ya şoka girse ALLAH korusun kalıcı bi felce dönüşse..
Siz siz olun bu tür şeyler yapmayın arkadaşlar, yapanları da uyarın size zahmet
30-03-2009, 02:44:49
#5
Dogan
Yavrum benim ya, çocuk kekeme filan kalsa ne yapacak aile hiç düşünmüyorlar.
30-03-2009, 02:59:08
#6
aTk
Çok korktu kız ya
Bunlar ileriki yaşlarda açığa çıkar kesinlikle, ben çocuğum olsa asla böyle birşey yapmam.
30-03-2009, 03:08:48
#7
teknohaberci
üzüldüm yaa
30-03-2009, 12:51:08
#8
uFig
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çocuk aklını yitirecekti ya..
30-03-2009, 12:52:18
#9
Grgonat
bende açmıyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler