muhammettas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20 tl tuttu neee
19
●1.200
- 17-10-2022, 16:12:431 gün önce o fiyata aldım yemin ederim yenilmiyorfu doğal seker den eser yoktumuhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Agzımdan aldınız lafıDarkSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-10-2022, 16:18:44Üyeliği durduruldukilosu 300 altı olan yenmezmuhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2022, 16:20:17DarkSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDoğru söylüyorsunuz hocam, biz kendi baklavamızı fındık mı fıstık mı ceviz mi vs alıp evde kendimiz yapıp tüketiyoruz. Dışarıdan 300lüğü de alsan evdekinin tadını vermiyor maalesef.backlinkcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2022, 01:14:40Oda iyiymiş boş baklava olarak sipariş verirsiniz marketten fıstık alıp kendiniz dökersiniz içine. Hatta bir çılgınlık yapıp dışına falanda dökersiniz 2 dilimi 100tl olan restoranlardaki gibiziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)