Bizim orda bi baklavacı var,
Kilosu 50TL (normal fiyatı), akşam 19'dan sonra %50 indirim. Kapısında kuyruk oluyor.
Bezelye mi, başka bişey mi bilemem.
Oda iyiymiş boş baklava olarak sipariş verirsiniz marketten fıstık alıp kendiniz dökersiniz içine. Hatta bir çılgınlık yapıp dışına falanda dökersiniz 2 dilimi 100tl olan restoranlardaki gibi