Cemaat Yıkıldı
17
●505
- 18-02-2009, 16:18:44benim içinde yaptır çok güldüm eline sağlıkaTk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2009, 18:54:43De benim anlamadığım camii'nin içinde dilenci ne arıyor
madem girmiş namaz kılaydı
- 18-02-2009, 19:08:00Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/geyik-resimler-vi...i-dilenci.html
ben verdiydim
edit: benimki silinmiş , burdan devam edelim