• 18-02-2009, 16:15:34
    #10
    İyi takmış ama çelmeyi ( :
  • 18-02-2009, 16:15:37
    #11
    Bu konudan sonra 5 tane cami yaptırmam lazım galiba, her gülen suçu bana atıyor
  • 18-02-2009, 16:15:46
    #12
    Her izlediğimde bir kere daha kopuyorum
  • 18-02-2009, 16:18:44
    #13
    aTk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konudan sonra 5 tane cami yaptırmam lazım galiba, her gülen suçu bana atıyor
    benim içinde yaptır çok güldüm eline sağlık
  • 18-02-2009, 16:46:24
    #14
    pauahha süpermiş yaa öldüm gülmekten
  • 18-02-2009, 16:54:17
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Çelmeyi İyi takmış .]
  • 18-02-2009, 18:54:43
    #16
    De benim anlamadığım camii'nin içinde dilenci ne arıyor madem girmiş namaz kılaydı
  • 18-02-2009, 19:08:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/geyik-resimler-vi...i-dilenci.html

    ben verdiydim

    edit: benimki silinmiş , burdan devam edelim
  • 18-02-2009, 19:59:15
    #18
    @simdidensaol;
    bulamamıştım, sendeki video silinmiş sanırım neyse

    Biraz eğlendireyim dedim