• 23-04-2022, 04:12:50
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 23-04-2022, 04:18:15
    #11
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memo2235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asaletinden korkuyoruz (miyavcik)
  • 23-04-2022, 05:54:06
    #12
    boş fanatikler kudurmuş milletin takımına belediye spor gibi akılsız laflar etmişler yazık gerçekten
  • 23-04-2022, 05:59:28
    #13
    Allah bu fanatiklerin gazabından korusun. Tez vakitte geçer inş
  • 23-04-2022, 12:28:53
    #14
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şampiyon olma ihtimalimiz az ama birileri ona rağmen fena titriyor Fenerin ölüsü bile malum camiayı titretmeye yeter. Dirisi zaten anlı şanlı, kupası müzesinde 2010-2011 şampiyonu
    Emin olun titriyoruz hocam 😵💫