• 26-12-2006, 02:04:46
    #1
    fazla söze gerek yok

  • 26-12-2006, 19:19:40
    #2
    ie ye yazık
  • 26-12-2006, 19:25:04
    #3
    ie'nin durum çok vahim
  • 26-12-2006, 20:47:56
    #4
    Delikanlılıga yakışmıyo
  • 26-12-2006, 21:48:28
    #5
    Misafir
    Reklam kokusu alıyorum rainmaks

    Bi ara imzanda ilovefirefox yazıyodu
  • 26-12-2006, 22:30:24
    #6
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam kokusu alıyorum rainmaks

    Bi ara imzanda ilovefirefox yazıyodu
    yok be reklamla alakası yok projeyi aktifleştiremedim zaten uzun zaman once butun resimlerin ustune ayzmıstım site yi zatn
  • 26-12-2006, 23:17:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ie hakketti ama bu kadar error verilmz ki
  • 26-12-2006, 23:58:22
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaşasın tilki
  • 27-12-2006, 00:30:58
    #9
    i.e ye bişi yapmasınlaar
    sevsinler i.e. yi