• 25-01-2009, 00:27:52
    #1
    Valla şimdi umarım birisi çıkıp siyasi ve dinsel olaylara girmez

    Facebookda birisi paylaşmış gördüm

    açıkcası komedi olmuş

    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=0w8wv4GjVS8[/MEDIA]
  • 25-01-2009, 00:29:51
    #2
    Tekbir'e montaj yapmışlar. Bence birazdan polemik çıkar.
  • 25-01-2009, 00:30:35
    #3
    müzikle görüntü birebir uyuyo güzel olmuş gerçektende
  • 25-01-2009, 00:32:42
    #4
    SiLeNt_HeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müzikle görüntü birebir uyuyo güzel olmuş gerçektende

    aynen ya o hacının tam agız sahnesınd şarkıdad bağırıyor
  • 25-01-2009, 00:36:51
    #5
    dehşet olmuş ya
  • 26-01-2009, 17:14:52
    #6
    süper
  • 26-01-2009, 17:19:14
    #7
    TFaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekbir'e montaj yapmışlar. Bence birazdan polemik çıkar.
    Tekbir mi? Zikir mi?

    Facebookta banada denk gelmişti çok iyi olmuş
  • 26-01-2009, 17:20:22
    #8
    Uhahaha
  • 26-01-2009, 17:20:44
    #9
    yav youtube olmayan link yokmu?