Ahuuahaha Komik :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ahuuahaha Komik :)
9
●
319
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Ahuuahaha Komik :)
1
2
25-01-2009, 00:27:52
#1
Programmer
Valla şimdi umarım birisi çıkıp siyasi ve dinsel olaylara girmez
Facebookda birisi paylaşmış gördüm
açıkcası komedi olmuş
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=0w8wv4GjVS8[/MEDIA]
25-01-2009, 00:29:51
#2
TonyStark
Tekbir'e montaj yapmışlar. Bence birazdan polemik çıkar.
25-01-2009, 00:30:35
#3
SiLeNt_HeLL
müzikle görüntü birebir uyuyo
güzel olmuş gerçektende
25-01-2009, 00:32:42
#4
Programmer
SiLeNt_HeLL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
müzikle görüntü birebir uyuyo
güzel olmuş gerçektende
aynen ya o hacının tam agız sahnesınd şarkıdad bağırıyor
25-01-2009, 00:36:51
#5
eXspet
dehşet olmuş ya
26-01-2009, 17:14:52
#6
Cem1
süper
26-01-2009, 17:19:14
#7
Dogan
TFaresi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tekbir'e montaj yapmışlar. Bence birazdan polemik çıkar.
Tekbir mi? Zikir mi?
Facebookta banada denk gelmişti çok iyi olmuş
26-01-2009, 17:20:22
#8
Ferraconn
Uhahaha
26-01-2009, 17:20:44
#9
hayaletimsi
yav youtube olmayan link yokmu?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler