• 02-01-2009, 01:23:31
    #1
    edit..
  • 02-01-2009, 01:41:29
    #2
    komedi ya bence bu adamların kafası güzel
  • 02-01-2009, 01:45:29
    #3
    param marça o teoamn ı arabanın torpidosuna ******* güzeldi
  • 02-01-2009, 02:00:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ağzını kıraram Teo
  • 02-01-2009, 02:09:24
    #5
    çok güldüm
  • 02-01-2009, 13:40:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sabun ederim onu torpidonun gözüne ******* güzeldi +rep
  • 02-01-2009, 14:17:11
    #7
    öbür adam gaza getiriyor fena
    ringo dingo .D rize beşiktaş maçına geç
  • 04-01-2009, 15:33:01
    #8
    silah vermeyin ... silah vermeyin ... silah vermeyin ...

    bence en komik yer burası
  • 04-01-2009, 15:45:29
    #9
    Bu adamların amacı ne şimdi?