İnsan mısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İnsan mısınız?
19
●
577
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
İnsan mısınız?
1
2
3
27-12-2008, 18:36:06
#1
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu spam botları herkesin canını yakıyor ve herkes çeşitli önemler alıyor.
ama geçende gördüğüm gibi uygulama oldukça komiğime gitti
buyrun resim:
sitenin sahibi burdan mı çok merak ediyorum
27-12-2008, 18:39:21
#2
Must4f4
güzel
27-12-2008, 19:56:43
#3
Jackshoot
valla süper bişe yapmış
27-12-2008, 22:29:02
#4
tuccar
sen karar vericen ona
28-12-2008, 15:23:56
#5
fatihemre
Are You Human?
SMF için yapılmış bir modifikasyondur.
28-12-2008, 15:25:34
#6
uFig
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şahane bişey
28-12-2008, 15:27:04
#7
RHCP
Üyeliği durduruldu
Smf kullanmıyorum ama kullanırsam bende tam tersini yapıcam
Hayvanmısınız diye sorucam
28-12-2008, 15:58:18
#8
WWW
Çoğu sistemde var bu önlem. Genelde 2+2=4 şeklinde bu farklı düşünülmüş
28-12-2008, 18:08:15
#9
Dt.Furkan
bayGaReZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Are You Human?
SMF için yapılmış bir modifikasyondur.
site vbulletin. vbulletin içinde var aynı eklenti ama genellikle WWW nin dediği gibi 2+2 soruluyo. bu arkadaş coşmuş
WWW adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çoğu sistemde var bu önlem. Genelde 2+2=4 şeklinde bu farklı düşünülmüş
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler