Toz Rakı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toz Rakı
10
●
448
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Toz Rakı
1
2
24-12-2008, 19:18:39
#10
HolyBoY
rakı sevmem gerçi fazla
ama vodka viski tarzı şeyler yapsalar taşırdım
24-12-2008, 20:12:56
#11
trickster
Alkol denen meret keyif içindir. Rakı keyif ve dost ile içilir.
Hava güzeldir, ortam iyidir, sohbet kıvamındadır hemen açılır bir Yeni Rakı...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler