• 24-12-2008, 19:18:39
    #10
    rakı sevmem gerçi fazla
    ama vodka viski tarzı şeyler yapsalar taşırdım
  • 24-12-2008, 20:12:56
    #11
    Alkol denen meret keyif içindir. Rakı keyif ve dost ile içilir.
    Hava güzeldir, ortam iyidir, sohbet kıvamındadır hemen açılır bir Yeni Rakı...