• 03-05-2021, 02:42:08
    #1
    Bu fotoğrafı geçenlerde yeğenimi evlerine bırakırken çektim, bayağı gülmüştüm 😂

  • 03-05-2021, 02:44:44
    #2
    Hocam belki un torbası satıyordur. Hemen fesatlık yaratmayalım
  • 03-05-2021, 02:46:06
    #3
    olur olur yeriz yeriz
  • 03-05-2021, 02:46:38
    #4
    Polislerden gidip bakan varmidir acaba neyin nesidir diye
  • 03-05-2021, 02:50:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yanlış yazılmış hocam, pudra şekercisi 15 m ileride diye yazılması daha doğru olur
  • 03-05-2021, 02:51:27
    #6
    Güleceğine ihbar etmeyi denesen,insanları zehirlemeye devam edemezdi o torbacı belki.
  • 03-05-2021, 02:53:02
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güleriz ağlanacak halimize! Çocuklar online ders yapıyor! Öğretmen sordu; " U ile başlayan, çevrenizde olan bir şey söyleyin." 7 yaşındaki çocuğun ilk cevabı "Uyuşturucu!". Buna bizzat şahit oldum. Nerden duyuyorlar nasıl oluyor anlamadım, şok oldum!
  • 03-05-2021, 02:57:19
    #8
    Ben hâlen gülüyorum. Adam yazmış, Polis her gün devriye atıyor. Kimse bilmiyor mu? Neyin duyarını kasıyorsunuz arkadaş! Komik işte, aslı varsa gidip bassınlar eşşek kadar yazı yazmışlar duvara.
  • 03-05-2021, 03:19:30
    #9
    valla adananın hürriyetinde cocuklugu geçmiş birisiyim. ben ne yazılar gördüm hepsine de hala gülerim
    bknz: buraya çöp döken namussuzdur, torbacı arıyorsan,arama...