
İlginç bi hata
7
●163
- 27-11-2008, 03:59:08


Güzelmiş. Bende bir hata vardı onu virüs olarak yedirdiğinde çok fena durumlar ortaya çıkabiliyordu
- 27-11-2008, 04:08:01uyarı veya hata, dıdııııtt diye öterek geldiyse uyarıdırBarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2008, 04:09:18Evet rep panelide ötüyor şuankubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2008, 04:19:04rep isteme report ederm seniBarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

edit: rep alınca niye uyarı gelmiyor artık
