• 26-11-2008, 16:50:35
    #1

  • 27-11-2008, 03:59:08
    #2
    Güzelmiş. Bende bir hata vardı onu virüs olarak yedirdiğinde çok fena durumlar ortaya çıkabiliyordu
  • 27-11-2008, 04:02:41
    #3
    resim üzerinde herhangi bi oynama yoktur
  • 27-11-2008, 04:03:36
    #4
    Firefoxta veriyor bu hatayı ayarlara girince.Ayrıca hata değilki uyarı
  • 27-11-2008, 04:05:05
    #5
    hızlandırmaya çalıştın dimi firefox'u
  • 27-11-2008, 04:08:01
    #6
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firefoxta veriyor bu hatayı ayarlara girince.Ayrıca hata değilki uyarı
    uyarı veya hata, dıdııııtt diye öterek geldiyse uyarıdır
  • 27-11-2008, 04:09:18
    #7
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uyarı veya hata, dıdııııtt diye öterek geldiyse uyarıdır
    Evet rep panelide ötüyor şuan
  • 27-11-2008, 04:19:04
    #8
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet rep panelide ötüyor şuan
    rep isteme report ederm seni

    edit: rep alınca niye uyarı gelmiyor artık