• 23-11-2006, 12:47:36
    #1
    [yt]aJRMasA3Fvs[/yt]
  • 23-11-2006, 12:58:10
    #2
    Nede olsa tiyatrocu
    (Biraz mükremin tripleri var ama olsun nede olsa yılmaz erdoğanın öğrencisi)
  • 23-11-2006, 23:59:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    evet iyimiş
  • 24-11-2006, 12:06:35
    #4
    çaktınızmı arada şiir var
  • 24-11-2006, 20:22:21
    #5
    güzelmiş sağol