• 06-11-2008, 18:34:01
    #2
    bunlar 24 saat rölanti ötüyomu ?
  • 06-11-2008, 18:43:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    of gülmekten çenem ağrıdı saldırılarsa fena yaparlar yalnız çok feci saldırır bu hayvan
  • 06-11-2008, 18:48:13
    #4
    manyak yaa ey hindi vatandaşlarım valla süperdi ellerin dert görmesin
  • 06-11-2008, 19:04:27
    #5
    Razor_332 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    manyak yaa ey hindi vatandaşlarım valla süperdi ellerin dert görmesin
    Teşekkür ederim
  • 06-11-2008, 19:08:10
    #6
    ne de güzel anlatmış durumumuzu.

    Hangi filozoftu o ?

    "bu güldüğün aslında sensin" demişti.
  • 07-11-2008, 10:24:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    valla gülmekten karnım arıyor bana oy verirseniz hepinize ev
  • 07-11-2008, 10:29:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    çağatay bu sanırım,adam aslında ne güzel karamizah yapıyo ha süper ama bende çok güldüm,her lafa şakşaklayan yalakalar gibi
  • 07-11-2008, 10:35:57
    #9
    Misafir
    Son günlerde izlediğim en iyi video diyebilirim mesajıda çok güzel