• 05-11-2006, 02:34:00
    #1
    ilteris83 le msnde konuşurken bak sana ne yollıcam dedi ve bunu yolladı

    [yt]aXIJwaim71w[/yt]
  • 05-11-2006, 02:38:39
    #2
    bence bu webmasterdan ziyade sörf manyağı
  • 05-11-2006, 02:46:28
    #3
    o sörf manyağıda bende böle olcam yakında , bide kızın klavyesi nerdeolaki :gözlerikayrıdangülümseme:
  • 05-11-2006, 02:59:04
    #4
    Lose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sörf manyağıda bende böle olcam yakında , bide kızın klavyesi nerdeolaki :gözlerikayrıdangülümseme:
    klavye bir derece ben kasayı merak ettim Atxmi acaba?
  • 05-11-2006, 03:22:11
    #5
    gece gece koptum sağol Lose bu gidişle bizde böyle olucaz
  • 05-11-2006, 04:24:55
    #6
    bu benim halim
    valla billa, sevgilimle aramızda böyle bi konuşma geçmişti
  • 05-11-2006, 04:27:20
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dana ne dio orda bi tercüme ediver bakalım
  • 05-11-2006, 04:29:01
    #8
    kız, "çok çalışıyon, bize zaman ayıramıyon" diyo :A
  • 05-11-2006, 04:30:06
    #9
    ehu içinden saydırıyordur valla eminim