Bir Webmasterın Hazin Sonu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir Webmasterın Hazin Sonu
13
●
623
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Bir Webmasterın Hazin Sonu
1
2
05-11-2006, 02:34:00
#1
Lose
ilteris83 le msnde konuşurken bak sana ne yollıcam dedi ve bunu yolladı
[yt]aXIJwaim71w[/yt]
05-11-2006, 02:38:39
#2
Sabri
bence bu webmasterdan ziyade sörf manyağı
05-11-2006, 02:46:28
#3
Lose
o sörf manyağıda bende böle olcam yakında , bide kızın klavyesi nerdeolaki :gözlerikayrıdangülümseme:
05-11-2006, 02:59:04
#4
Sabri
Lose adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o sörf manyağıda bende böle olcam yakında , bide kızın klavyesi nerdeolaki :gözlerikayrıdangülümseme:
klavye bir derece ben kasayı merak ettim Atxmi acaba?
05-11-2006, 03:22:11
#5
shape
gece gece koptum sağol Lose bu gidişle bizde böyle olucaz
05-11-2006, 04:24:55
#6
deli dana
bu benim halim
valla billa, sevgilimle aramızda böyle bi konuşma geçmişti
05-11-2006, 04:27:20
#7
yildizhosting
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dana ne dio orda bi tercüme ediver bakalım
05-11-2006, 04:29:01
#8
deli dana
kız, "çok çalışıyon, bize zaman ayıramıyon" diyo :A
05-11-2006, 04:30:06
#9
yildizhosting
ehu
içinden saydırıyordur valla eminim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler