• 02-09-2008, 18:28:06
    #1
  • 02-09-2008, 18:34:51
    #2
    + like
  • 02-09-2008, 18:38:02
    #3
    hehe
  • 02-09-2008, 18:38:46
    #4
    Güzel.

    Abi iftara dakikalar kala yapılır mu bu ya?
  • 02-09-2008, 18:42:57
    #5
    tam zamanını bulmuşum harbiden
  • 02-09-2008, 18:45:41
    #6
    o ateş mide yanmasından başka bişi değil şimdi bizim için
  • 02-09-2008, 18:46:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ahaha gerçeken güzel olmuş
  • 02-09-2008, 18:47:20
    #8
    hehehe güzeLdi..
  • 02-09-2008, 18:49:22
    #9
    Acı yemenin acı çıkışı olursa ne yapmak lazım ?