• 26-08-2008, 01:11:08
    #1
    İşte Gitardan Bilgisayar kasası x)
  • 26-08-2008, 01:15:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dikdörtgene değişmem
  • 26-08-2008, 01:17:41
    #3
    speakerlar güzel olmuş ama pek kullanışlı değil
  • 26-08-2008, 02:45:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    süper ya yapmayı bilsem şimdi başlarım
  • 26-08-2008, 10:48:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gitara yazık yaa güzel bişeymişte