• 25-08-2008, 12:24:44
    #2
    yoğğğ ha

    spiker de ne ciddiymiş. insan hafif de olsa bi sırıtır.
  • 25-08-2008, 14:37:23
    #3
    Gaye yok yanlış aradınız
  • 25-08-2008, 14:39:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkadan da çocuk sesleri geliyor. kadın ev işi yaparken aramışlar galiba bi de içkili bi herif çıksaydı... yanlış aradınız kardeşim,uyandırdın beni ya, yürü git...
  • 25-08-2008, 14:49:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadan da çocuk sesleri geliyor. kadın ev işi yaparken aramışlar galiba bi de içkili bi herif çıksaydı... yanlış aradınız kardeşim,uyandırdın beni ya, yürü git...
    yada bizden birine denk gelseydi konuşma aynen şu şekilde olurdu sanırım

    Spiker : gaye hanım ?
    Biz : evet o domain benim 100 bin ytl istiyorum

  • 25-08-2008, 14:56:19
    #6
    bu ne ya insan hiçmi rejiden bi konuşmaz pat diye bağlamışlar
  • 25-08-2008, 14:57:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yok öyle değil bizden birisine dek gelse kesin şöyle olurdu

    Spiker: Gaye hanım ?
    Biz: Yanlış aradınız ama önemli değil. Şimdi reklamlar www .r10.net en iyi Webmaster forumu
  • 25-08-2008, 17:51:05
    #8
    Yanlış numara bi daha olmasın canlı yayına çıkmak isteyenler çıkamaz çıkmak istemeyenler çıkıyor