• 25-08-2008, 11:01:21
    #37
    Ardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende casper marka notebooktan kışa soba yapacağım pek birşeyi değiştirmeme gerek yok
    Hp pavilion kadar olamaz. Alev alev
  • 25-08-2008, 11:42:46
    #38
    Bu modelin USB 2.0 bağlantılısını yaptım az önce
  • 25-08-2008, 11:58:56
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ©Fantilator - Ufuk Gedik | Tüm hakları saklıdır
  • 26-08-2008, 13:21:51
    #40
    Seri üretime geçtik

  • 26-08-2008, 15:24:19
    #41
    maşallah.. seri üretimede geçmişsin :P
  • 26-08-2008, 15:27:14
    #42
    Sipariş Verebiliyormuyuz :P
  • 26-08-2008, 15:58:56
    #43
    ooo, hayırlı olsun
  • 28-08-2008, 16:59:46
    #44
    benide sevk getirdin bende pc soğutma yapıyom eski bi kasa vardı onun islemci fan'nından
  • 28-08-2008, 23:59:56
    #45
    bende usb den lektirik alan oyuncak araba motorundan 2 tane yapcam biri kasaya yakn bi yerde kasadan alev fışkırıyo biride bana geceleri uyuyamıyom