• 12-08-2008, 14:26:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
  • 12-08-2008, 14:27:35
    #2
    dayanamam yerim
  • 12-08-2008, 14:28:53
    #3
    dolaba koyarım bu sıcakta erimesin
  • 12-08-2008, 14:45:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    f7 yi falan yerim ben pek kullanmıyorum zaten pek değil hiç kullanmam
  • 12-08-2008, 14:46:10
    #5
    Kullanmadığım tuşları yerim
  • 12-08-2008, 14:51:51
    #6
    Yeni bi klavye alır, bunu yerim
  • 12-08-2008, 15:03:39
    #7
    Güzel bir çay yapıp fincanda çayla beraber yerim bunu. Yerine yedek klavyem var nasıl olsa
  • 12-08-2008, 15:16:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bu klavyeler nerde satılıyor bileniniz varmıdır
  • 12-08-2008, 17:53:15
    #9
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu klavyeler nerde satılıyor bileniniz varmıdır
    bizim burdaki fırında mevcut

    edit: radmin https://www.r10.net/maxigeyiq/16762-w...-giderken.html burda vermiş resmi