• 08-08-2008, 00:48:41
    #1
    lütfen yemeyin.adresim ve telefonum var.
    yaratıcılığın bu kadarı.pes diyorum artık.
  • 08-08-2008, 00:50:29
    #2
    telefonu seni aramaka için yerim adresi de sana gelmek için yerim
  • 08-08-2008, 00:51:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    japonyadamsın sen (:
  • 08-08-2008, 00:53:04
    #4
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    japonyadamsın sen (:
    çin'deyim deeermişim.
  • 08-08-2008, 00:54:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    geyik bölümüne açmalıydın konuyu.
  • 08-08-2008, 00:55:35
    #6
    edit:taşınmış.
  • 08-08-2008, 01:04:01
    #7
    esen1957 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edit:taşınmış.
    kartvizitmi ? bumu ? ben olsam çalışmam bu firmayla dandikten
  • 08-08-2008, 11:52:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ben yerim çünkü bişey anlamıyorum
  • 08-08-2008, 16:17:23
    #9
    bu ne yav?