• 28-07-2008, 14:11:52
    #1

  • 28-07-2008, 14:13:28
    #2
    Resimde ( Avatarda ) Köpek Görünce KEndinden Geçmiş Baksanıza
  • 28-07-2008, 14:13:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Msn'in orjinal resimlerine sinir oluyorum ama anlaşılan bu köpek pek benim gibi düşünmüyo
  • 28-07-2008, 17:14:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    godofwar4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn'in orjinal resimlerine sinir oluyorum ama anlaşılan bu köpek pek benim gibi düşünmüyo
    Orası kesin.