Yırtıl Dedim.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yırtıl Dedim..
8
●
454
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Yırtıl Dedim..
18-01-2019, 06:40:23
#1
tunatun
https://youtu.be/B5NarMtsQeM
Sabah sabah aklıma geldi güne gülerek başlayalım
18-01-2019, 06:49:20
#2
CoolDad
Bana komik gelmedi. Oldum olası küfürden nefret ederim, belki de o yüzdendir.
18-01-2019, 07:34:31
#3
redius
ne zaman aklıma gelse gülerim ve manasız yerlerde aklıma geliyor
18-01-2019, 08:36:55
#4
tugaydemirdelen
Ne zaman görsem gülüyorum, konuyu açmadan sadece başlığı okuduğumda bile tebessüm oluştu yüzümde
18-01-2019, 13:38:37
#5
tunatun
tugaydemirdelen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne zaman görsem gülüyorum, konuyu açmadan sadece başlığı okuduğumda bile tebessüm oluştu yüzümde
Benimde aklima geldikce izliom fena bi psqoloji.d.d
19-01-2019, 18:23:11
#6
DeryaGibi
Üyeliği durduruldu
nereden izledim arkadaş
5. replay
19-01-2019, 19:00:07
#7
Misafir
Çevremdeki herkes Yırtıl dedim diyor ya.
19-01-2019, 19:11:20
#8
tunatun
Ody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çevremdeki herkes Yırtıl dedim diyor ya.
güncellemeyin su konuyu
o kelimeyi duyunca tebessüm olusuyor yuzumde
19-01-2019, 21:20:26
#9
DenqeSiz
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd d
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler