CooL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurdum Esnafı...
12
●510
- 23-09-2006, 01:59:54inşallah bakalım radmin abi alırsa beni başarılı buluyormusun??
- 23-09-2006, 02:32:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.tarih bir kez daha tekerrür etti.
bundan 3 ay önce
https://www.r10.net/maxigeyiq/10684-h...angisi+do%F0ru
bende bu konunun aynısını açmışım
- 25-09-2006, 00:04:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ee amcam işinden başını bile kaldıramamış demekki çalışkan insanlarız yaw küçük istisna bunlar
bu burda olursa baya enerji depolarız