• 23-09-2006, 01:59:54
    #10
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ocaliptus geyik bölümü için adaylığını koysan
    inşallah bakalım radmin abi alırsa beni başarılı buluyormusun??
  • 23-09-2006, 02:23:53
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    inş alır ya bu burda olursa baya enerji depolarız
  • 23-09-2006, 02:32:50
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tarih bir kez daha tekerrür etti.
    bundan 3 ay önce
    https://www.r10.net/maxigeyiq/10684-h...angisi+do%F0ru

    bende bu konunun aynısını açmışım
  • 25-09-2006, 00:04:39
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ee amcam işinden başını bile kaldıramamış demekki çalışkan insanlarız yaw küçük istisna bunlar