Konu
Yurdum Esnafı...
23-09-2006, 01:59:54
#10
<%OcaliptuS%>
CooL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ocaliptus geyik bölümü için adaylığını koysan
inşallah bakalım radmin abi alırsa beni başarılı buluyormusun??