• 15-05-2008, 13:15:27
    #1
    Misafir
    Fazla horozlanmamak lazım

  • 15-05-2008, 13:20:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    küçükken bi kere benide horoz kovalamıştı
    ama harbi çok piskopat bi horoztu. üstüme uçuyordu filan
  • 15-05-2008, 13:27:11
    #3
    Misafir
    Çocuğa koptum yaw o kadar hareket çekti horoza, sonrada arkasına bile bakmadan kaçtı