Zuhahahhaha - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Zuhahahhaha
2
●
142
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Zuhahahhaha
15-05-2008, 13:15:27
#1
Deae
Misafir
Fazla horozlanmamak lazım
15-05-2008, 13:20:03
#2
DarK
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
küçükken bi kere benide horoz kovalamıştı
ama harbi çok piskopat bi horoztu. üstüme uçuyordu filan
15-05-2008, 13:27:11
#3
Deae
Misafir
Çocuğa koptum yaw
o kadar hareket çekti horoza, sonrada arkasına bile bakmadan kaçtı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler