• 03-05-2008, 13:09:28
    #1
    Adamlar tüm duygularımı dile getirmiş facebook hakkındaki, buyrun dinleyin

    [media]http://www.youtube.com/watch?v=3ZzP_69ZTFk&eurl=http://www.renkliblog.com/[/media]
  • 03-05-2008, 13:22:01
    #2
    bi anlasam

    tüm facebooktaki şeyleri yazmış adamlar
  • 03-05-2008, 13:34:19
    #3
    Anlasan harika
  • 03-05-2008, 13:53:28
    #4
    Şu Facebook 'u analmadım gitti. Kim var adamların arkasında. BBC bile yazmış bilgilernizi çalıyoruz diye, Facebook 'un kendisi de söylüuor bilgileriniz güvende değil diye ama gelin görün ki admlara yine hiçbir şey olmuyor. Türkiye 'de reklamı yapılmayan program kalamdı. Beyaz Showdan kadın programlarına kadar reklamı yapıldı. EEee nedir bu işin sırrı. Kim var bunların arkasında ?
  • 03-05-2008, 13:58:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İyi dalga geçmişler feysbukla
  • 03-05-2008, 14:53:59
    #6
    Güzel olmuş gerçekten de
  • 05-05-2008, 04:03:18
    #7
    şarkı budur :

    [media]http://www.youtube.com/watch?v=5iYjvQ3ToiI[/media]