• 26-04-2008, 22:54:18
    #10
    Paşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavruları Paraylamı satmayı düşünüyosun yoksa sevabına verecekmisin
    Hiç sanmıom ( ama yinede verebilir tabi Önce bana köpek hastasıyım )
  • 26-04-2008, 22:57:31
    #11
    Misafir
    400$-500$ en aşağı fiyatı ben de ücretsiz vereceğini sanmıyorum
  • 26-04-2008, 22:59:15
    #12
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400$-500$ en aşağı fiyatı ben de ücretsiz vereceğini sanmıyorum
    İşin pîri gelmişse bize laf söylemek düşmez
  • 26-04-2008, 23:01:44
    #13
    Misafir
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin pîri gelmişse bize laf söylemek düşmez
    al bi arsa üretip üretip satalım diyorum dinlemiyosun ki beni
  • 26-04-2008, 23:07:50
    #14
    Sanki fabrika
  • 26-04-2008, 23:09:45
    #15
    Misafir
    müthiş para var o işte ya valla boş zamanım olsa bir de kullanılmayan arsam olsa en kral safkan köpeklerin hem çoğalmasına faydam olur hem para kazanırım hem keyif alırım yaptığım işten
  • 26-04-2008, 23:15:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Güzel köpekler keşke yerim olsada alsam birtane. Apartmanda gitmez böle şeyler
  • 27-04-2008, 03:26:40
    #17
    Üyeliği durduruldu
    köpekler 4 soy boyunca secerelidir sağdaki cılız değil sağdaki erkek kalçası biraz daha ufaktır 56 kilo erkek 43 kilo dişi orjinal almandırlar yavruları ücretsiz vermek isterdim ama şöyleki 2 haftada bir 20 kiloluk mama alıyorum 150 ytl bir çuvalı sizce ücretsiz vermemem normal degilmi konuyu ölesine açtım ama 1000 ytl erkek 750 ytl dişi yavru fiyatları yavrular doğar doğmaz kaydedilicektir anne baba eğitimli olduğu için genlerden yavru yarı eğitimli olarak doğar satış için degil paylaşım için açmıştım ama almak isteyen olursa fiyat verdim

    diğer resim ve köpeklerim için doomsday - Köpek, kedi, kuş, kemirgen, sürüngen, veteriner ve tüm evcil hayvanların sitesi bura bakabilrsiniz k9 isteyenlere daha geçen ay 9 yavru vardı 8 dişi bi erkek ama bitti maalesef artık 4 ay sonra
  • 27-04-2008, 12:32:43
    #18
    Manual doğru diyosun iyi para varmış bu işte