• 14-04-2008, 21:18:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    buyrun arkadaşlar bugün kendime plazma ekran almak için gitim arkamı döndüm birde ne göreyim bir cocuk cizgifilim izliyor acarmı anında görüntü cektım

    +++rap
  • 14-04-2008, 23:12:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel yakalamışsın tebrikler Aslında ilginç şeyleri devamlı çekmek lazım. Bu arada Konu başlığıda süper ha Çetkim
  • 14-04-2008, 23:35:55
    #3
    acarmı hemen çetmiş güzel bizde esnaf sarayında izlerdik öyle adamlar kovmadı hiç saolsunlar
  • 14-04-2008, 23:49:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sen yurtdışında yaşamıyomuydun ya
    Türk insanı nabalım.
  • 14-04-2008, 23:55:09
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nerede çektin o resmi?
  • 15-04-2008, 13:30:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede çektin o resmi?
    gold elektronik - teknoloji magzasında
  • 15-04-2008, 13:34:42
    #7
    bende maçlar olunca eniştemin dğkkana giderdim
  • 15-04-2008, 13:43:51
    #8
    Çulsuz cullandın heralde ha plazma ekran falan Şaka bı yana dostum alınma sakın guzel yakalamışın cocukta hıc oralı degıl
  • 15-04-2008, 14:17:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çulsuz cullandın heralde ha plazma ekran falan Şaka bı yana dostum alınma sakın guzel yakalamışın cocukta hıc oralı degıl
    bu sıralar biraz öyle oldu cullarım artmaya başladı inanırmısın ben magzadan cıktım yukrı magzalar flilan bakmaya gittim cocuk hala orda öylece cizgifilim izliyordu hiç kimseden ne utanma var ne cekinme süperdi valla tm benım adamım