• 28-03-2008, 18:25:43
    #1
    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=cIMlafQLESI[/MEDIA]
  • 28-03-2008, 18:28:57
    #2
    Antepliyik tama yorum
  • 28-03-2008, 18:34:14
    #3
    erkan anaktar goltugun altında galık beni ara bu şaka o mu? hoparlör sorunlu da şuan
  • 28-03-2008, 20:14:12
    #4
    Yok Alp bu telesekretere derdini anlatan bir adamcağız..
    Adam çizdiriyo gene derdini anlatamıyor
  • 28-03-2008, 20:50:03
    #5
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok Alp bu telesekretere derdini anlatan bir adamcağız..
    Adam çizdiriyo gene derdini anlatamıyor
    tmm işte olm şimdi dinledm o dediğim şeymiş bacım anagtarın saa nesini godleym puhah süper ya.
  • 29-03-2008, 09:35:22
    #6
    Bant çözümlemesi varmı, hiçbişey anlamadım
  • 30-03-2008, 20:32:36
    #7
    lee yoorum napiyn
    antepliyik ağam
  • 30-03-2008, 21:40:57
    #8
    süper ya
  • 31-03-2008, 12:09:27
    #9
    sinyal sesini bekliyorum.