• 01-03-2008, 18:30:05
    #1



    Yorumlarınızı bekliyorum
  • 01-03-2008, 18:41:53
    #2
    resmi siteye ekledim burayada açayım dedim bir iş görüşmesi yaptım o sırada siz açmışsınız
    teşekkürler amcaları kutlarız
  • 01-03-2008, 18:48:51
    #3
    Vay bee bende bile bi laptop yok hacı amcamda bile var
  • 01-03-2008, 18:52:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tek kelimeyle harika Bu başlığın altından bu kadar güzel bir şey çıkacağını beklemiyordum Tebrikler...
  • 01-03-2008, 18:56:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Zuahaha Manyak Bişi LA


    Ordan 4.q Felanda Yazıyolardır Sanal Alem Bişi Olmaz Diye
  • 01-03-2008, 20:35:00
    #6
    bişey olursa laptop ları kafaya geçirirler..
  • 02-03-2008, 12:54:04
    #7
    Derlerki kahvelerde kültür düzeyi düşük Al sana KÜLTÜR
  • 02-03-2008, 15:13:43
    #8
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derlerki kahvelerde kültür düzeyi düşük Al sana KÜLTÜR
    laptop kültürün simgesi mi oluyor yani