Teknolojik Kahve - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teknolojik Kahve
7
●
170
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Teknolojik Kahve
01-03-2008, 18:30:05
#1
Misafir
Yorumlarınızı bekliyorum
01-03-2008, 18:41:53
#2
felek28
resmi siteye ekledim burayada açayım dedim bir iş görüşmesi yaptım o sırada siz açmışsınız
teşekkürler amcaları kutlarız
01-03-2008, 18:48:51
#3
Asi_Prens
Vay bee bende bile bi laptop yok hacı amcamda bile var
01-03-2008, 18:52:45
#4
gdici
Üyeliği durduruldu
Tek kelimeyle harika
Bu başlığın altından bu kadar güzel bir şey çıkacağını beklemiyordum
Tebrikler...
01-03-2008, 18:56:21
#5
xSS-ErrOr
Üyeliği durduruldu
Zuahaha Manyak Bişi LA
Ordan 4.q Felanda Yazıyolardır
Sanal Alem Bişi Olmaz Diye
01-03-2008, 20:35:00
#6
zlatan
bişey olursa laptop ları kafaya geçirirler..
02-03-2008, 12:54:04
#7
MBD
Derlerki kahvelerde kültür düzeyi düşük
Al sana KÜLTÜR
02-03-2008, 15:13:43
#8
EuK
Üyeliği durduruldu
MBD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Derlerki kahvelerde kültür düzeyi düşük
Al sana KÜLTÜR
laptop kültürün simgesi mi oluyor yani
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler