• 18-10-2014, 12:35:23
    #1
    İlk hamlede çantayı alamayınca şaka yaptımmm tarzında gülümsüyor.Daha sonra 2.yi deniyor ve kapı kapanıyor.


    https://www.youtube.com/watch?v=Z1NhykP7pSU
  • 18-10-2014, 12:37:39
    #2
    Elemanı iyi eziyo ama. Uff şoförün yerinde olmak isterdim. Çekerdim sağa yorulana kadar döver sonra teslim ederdim polise
  • 18-10-2014, 12:41:31
    #3
    iyi bilirim böylelerini. ağlaması tamamen acındırmak için. eğer serbest bıraksalar iki adım ötede yine yapar aynısını. yaşanmaz oldu büyük şehirlerde..
  • 18-10-2014, 12:45:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şöför Vurdukça İçimin Yağları Eridi
  • 18-10-2014, 12:45:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    adam iyi şöformuş kapıyı bile kullanmayı biliyor nasıl yakaladı kolundan
  • 18-10-2014, 13:01:47
    #6
    En çok şoförün sopalı şakasına güldüm
  • 18-10-2014, 13:08:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    romantik müzik eşliğinde hintli ve öfkeli şöför abisinden dayak yedi
  • 20-10-2014, 20:25:20
    #8
    iyi dövdü
  • 21-10-2014, 03:03:30
    #9
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöför Vurdukça İçimin Yağları Eridi
    Acaba bu duyguyu yaşayan tek ben miyim diyordum