İlk hamlede çantayı alamayınca şaka yaptımmm tarzında gülümsüyor.Daha sonra 2.yi deniyor ve kapı kapanıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=Z1NhykP7pSU
Acemi Gaspçı :)
8
●301
- 18-10-2014, 12:41:31iyi bilirim böylelerini. ağlaması tamamen acındırmak için. eğer serbest bıraksalar iki adım ötede yine yapar aynısını. yaşanmaz oldu büyük şehirlerde..
- 21-10-2014, 03:03:30Acaba bu duyguyu yaşayan tek ben miyim diyordumSerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle