• 25-09-2014, 18:02:58
    #1
    Bizim ilçenin Tedaş'a komik göndermesi



    Sık sık elektrik kesintilerinden sonra Tedaş'a gösterilen ilginç bir tepki.
    Hatay/Dörtyol
  • 25-09-2014, 18:07:13
    #2
    Elektirik :d
  • 25-09-2014, 18:09:24
    #3
    iyi yapmışlar.
  • 25-09-2014, 18:11:33
    #4
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektirik :d
    aa yeni fark ettim
  • 26-09-2014, 09:45:03
    #5
    Eğitim ve Kültür Vakfı sadece yazı olarak kalmış.

    ELEKTİRİK
  • 28-09-2014, 22:56:51
    #6
    Tedaş'ın bir cevabı var mı acaba?
  • 29-09-2014, 00:42:03
    #7
    Eyitim vakfı yazmış bence
  • 02-10-2014, 03:28:24
    #8
    iyisite.NET
    Böyle şeyler beni üzüyor.

    ELEKTİRİK nedir yahu.
  • 02-10-2014, 03:48:47
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Haha güzel gönderme olmuş