Tedaş'a ince ayar:) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tedaş'a ince ayar:)
9
●
572
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Tedaş'a ince ayar:)
1
2
25-09-2014, 18:02:58
#1
clubmember
Bizim ilçenin Tedaş'a komik göndermesi
Sık sık elektrik kesintilerinden sonra Tedaş'a gösterilen ilginç bir tepki.
Hatay/Dörtyol
25-09-2014, 18:07:13
#2
zego
Elekt
i
rik :d
25-09-2014, 18:09:24
#3
truser
iyi yapmışlar.
25-09-2014, 18:11:33
#4
clubmember
zego adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elekt
i
rik :d
aa yeni fark ettim
26-09-2014, 09:45:03
#5
Extralarge
Eğitim ve Kültür Vakfı sadece yazı olarak kalmış.
ELEKTİRİK
28-09-2014, 22:56:51
#6
sio
Tedaş'ın bir cevabı var mı acaba?
29-09-2014, 00:42:03
#7
teknohaberci
E
y
itim vakfı yazmış bence
02-10-2014, 03:28:24
#8
Linux
iyisite.NET
Böyle şeyler beni üzüyor.
ELEKTİRİK nedir yahu.
02-10-2014, 03:48:47
#9
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Haha güzel gönderme olmuş
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler