• 27-08-2014, 17:05:02
    #1


    Yorum sizin [emoji1]

    SM-C101 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-08-2014, 17:10:19
    #2
    "Zorla Güzellik" Olmaz... kepengleri kapamış zaten..
  • 27-08-2014, 17:48:37
    #3
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Zorla Güzellik" Olmaz... kepengleri kapamış zaten..
    Hocam alt taraf manav kepenklerin yanında kapısı var kuafor üst tarafta

    SM-C101 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-08-2014, 17:51:17
    #4
    Bence zekice
  • 27-08-2014, 18:38:54
    #5
    RooTsGhosT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alt taraf manav kepenklerin yanında kapısı var kuafor üst tarafta

    SM-C101 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ALT tarafın manav olduğunu nerden anladınki?
  • 27-08-2014, 18:42:56
    #6
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALT tarafın manav olduğunu nerden anladınki?
    fotoyu kendi çekmiş olabilir