• 05-08-2014, 14:50:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 11-08-2014, 21:36:22
    #2
    benimde keşke böyle babam olsa
  • 11-08-2014, 21:51:41
    #3
    ayda 17 bin tl iyi para
  • 11-08-2014, 22:03:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bol baba varmı ya varsa evlat kabul ediyorsa olurum
  • 14-08-2014, 02:01:43
    #5
    Baba baba değil darphane
  • 14-08-2014, 02:07:38
    #6
    Soruyu hazırlayan arkadaş ütopya mı yaptı acaba
  • 14-08-2014, 02:12:20
    #7
    Baba para veriyorda biz almıyoruz