• 10-02-2008, 22:54:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yavşağın daniskasıymış D vay ****** vayy..

    ne güldüm gece gece
  • 10-02-2008, 22:56:53
    #11
    MRY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görmüştüm bunu


    bknz
    abi buna koptum hahaha Bu tam bir yavşakmış =)
  • 10-02-2008, 22:57:13
    #12
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok eski bu be yaklaşık 65 senedir gezer nette
    net türküyeye geleli 65 sene oldumu
  • 10-02-2008, 23:02:55
    #13
    vay ****** vay
  • 10-02-2008, 23:06:32
    #14
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yavşağın daniskasıymış D vay ****** vayy..

    ne güldüm gece gece
    aynen vezir aga gülmemek elde değil ki anasını satim bitirmişler olayı
  • 10-02-2008, 23:10:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    töbe töbe herife bak
  • 10-02-2008, 23:10:53
    #16
    Misafir
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    net türküyeye geleli 65 sene oldumu
    hala abartma esprilere atlayan sazan kaldı mı
  • 10-02-2008, 23:47:43
    #17
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ****** budur
    ayıptır yav
  • 10-02-2008, 23:49:27
    #18
    GokYuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rambilisim Arkadaki kesa kağıdını patlatınca ne olabilir sence ?
    Haklısın hocam, gece olunca algılar biraz kapanıyor