YavŞak Nedir??????? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
YavŞak Nedir???????
28
●
839
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
YavŞak Nedir???????
1
2
3
4
10-02-2008, 22:54:58
#10
vezir
Üyeliği durduruldu
yavşağın daniskasıymış
D vay ****** vayy..
ne güldüm gece gece
10-02-2008, 22:56:53
#11
DohPitch
MRY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
görmüştüm bunu
bknz
abi buna koptum hahaha
Bu tam bir yavşakmış =)
10-02-2008, 22:57:13
#12
EuDownload
ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok eski bu be yaklaşık 65 senedir gezer nette
net türküyeye geleli 65 sene oldumu
10-02-2008, 23:02:55
#13
Blue-D
vay ****** vay
10-02-2008, 23:06:32
#14
SABOCES
vezir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yavşağın daniskasıymış
D vay ****** vayy..
ne güldüm gece gece
aynen vezir aga gülmemek elde değil ki anasını satim bitirmişler olayı
10-02-2008, 23:10:27
#15
turkishinet
Üyeliği durduruldu
töbe töbe herife bak
10-02-2008, 23:10:53
#16
ManuaL
Misafir
EuDownload adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
net türküyeye geleli 65 sene oldumu
hala abartma esprilere atlayan sazan kaldı mı
10-02-2008, 23:47:43
#17
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
******
budur
ayıptır yav
10-02-2008, 23:49:27
#18
RAMBilisim
GokYuzu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rambilisim
Arkadaki kesa kağıdını patlatınca ne olabilir sence ?
Haklısın hocam, gece olunca algılar biraz kapanıyor
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler