Geometri çözerken. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geometri çözerken.
7
●
277
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Geometri çözerken.
05-04-2014, 00:29:04
#1
YavuzTR
Genelde yapabildiğim tek şey bu
05-04-2014, 00:58:22
#2
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ikiz kenar üçgen
diğer kalan kenarlar 30 derece oluyo
aynştayn was here!
edit: bunu bile yanlış yapmışım
iç açı toplamı 180 benim hesaba göre 120 çıkıyo :F 45 derece olması gerekiyo onların :F
05-04-2014, 01:07:46
#3
OrlUysl
bomba
05-04-2014, 01:07:55
#4
OzanErsin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
aynen ya ilerisi yok
05-04-2014, 14:35:35
#5
Ergün
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu geometriyi yaptik bitirdik liseyide
yas geldi 30 bidaha karsima cikmadi gereksiz takma fazla
21-04-2014, 13:53:48
#6
Broon
hahaha
21-04-2014, 18:43:14
#7
Berker
bu kadar yeter zaten
21-04-2014, 18:46:43
#8
project42
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler