• 26-01-2008, 23:27:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir resim fakat istedikleri kadar rahat olsunlar orda o şekilde durabiliceklerini sanmıyorum hele yatıcaklarını hiç sanmıyorum Ben gemi inşaatçıyım iskeleyle gemiye her gün kontrol için mecburen tırmanıyorum ister istemez yükseklik korkumu yendim Şuan çok rahatım. Korkuya ne kadar çok yaklaşırsanız o sizden kaçar.
  • 27-01-2008, 09:30:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar Çoşmuş Ama İşi aşmışlar
  • 27-01-2008, 12:04:16
    #12
    Ali21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar Çoşmuş Ama İşi aşmışlar
    bencede
  • 27-01-2008, 18:25:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    montaj bu montaaaj
  • 27-01-2008, 19:12:55
    #14
    gerçek arkadaşlar o resim sanatsan bi çekim öyle denk gelmemiş kurgu yani
  • 27-01-2008, 19:14:52
    #15
    Vaybe DaHa neLer Görecez..!!):
  • 27-01-2008, 19:21:18
    #16
    resim tabiki gerçek , google da aratın,

    "1940 1950 building tower"
  • 27-01-2008, 19:59:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vaybe DaHa neLer Görecez..!!):
    avatarına Bittim
  • 27-01-2008, 20:11:15
    #18
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim tabiki gerçek , google da aratın,

    "1940 1950 building tower"
    Abicim resim gerçek değil imkansız bişi. Bir gaba yel gelse hepsini pıtır pıtır döker aşşağa