Çok güzel bir resim fakat istedikleri kadar rahat olsunlar orda o şekilde durabiliceklerini sanmıyorum hele yatıcaklarını hiç sanmıyorum

Ben gemi inşaatçıyım iskeleyle gemiye her gün kontrol için mecburen tırmanıyorum ister istemez yükseklik korkumu yendim

Şuan çok rahatım. Korkuya ne kadar çok yaklaşırsanız o sizden kaçar.