• 24-01-2008, 18:12:13
    #1

  • 24-01-2008, 18:14:29
    #2
    ben 4. kattan aşşağı bakarken tırsıyorum adamlar ewerest de
  • 24-01-2008, 18:55:23
    #3
    o ne la benm yükseklik korkum var üst geçitlerde titriyorum
  • 24-01-2008, 18:57:13
    #4
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 4. kattan aşşağı bakarken tırsıyorum adamlar ewerest de
    vallahi billahi resmi görünce bile bi tuhaf oldum
    bende de var yükseklik fobisi
  • 24-01-2008, 18:58:57
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iclerinde bayandamı var
  • 24-01-2008, 19:20:12
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Diş doktorunun bekleme salonunda gördüm ilk bu resmi
  • 24-01-2008, 19:24:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hadi ordan
  • 24-01-2008, 22:04:23
    #8
    kuzenin ofisinde de war dı bu ilginç walla ben bunların karşısında rahat olamam ki nasıl çalışam adamların işlerini görünce kendimi çok boş gereksiz hissederim
  • 26-01-2008, 23:19:29
    #9
    Fake bence orada öyle durmaları imkansız.